Activiteitenagenda van de vereniging

Iedereen is van harte welkom om de bijeenkomsten bij te wonen. Wel wordt u verzocht om u van te voren aan te melden. U kunt via de landelijke telefoon (tel: 013-4554951) vernemen bij wie u zich aan kunt melden voor bijeenkomsten in de afdelingen.

landelijke bijeenkomst 2014

Algemene Ledenvergadering online op 10 juni om 19.30 uur

In de Nieuwsbrief van juni staat uitvoerig hoe deze online Algemene Ledenvergadering gehouden wordt. Door de maatregelen rondom het coronavirus is het niet mogelijk om bijeen te komen. We hebben de Al van 18 april dan ook afgelast. Op grond van de tijdelijke wet; 124 Wet van 22 april 2020, houdende tijdelijke voorzieningen op het terrein van het Ministerie van Jusititie en Veiligheid in verband met de uitbraak van COVID-19 is het mogelijk om rechtsgeldig online de Algemene Ledenvergadering te houden.
Het zal allemaal anders zijn. U zit thuis achter de computer of laptop en kunt de vergadering meemaken. De voorzitter, secretaris en penningmeester zullen op locatie de vergadering met u houden. In de komende Nieuwsbrief zal uitvoerig staan hoe we dit organiseren en hoe het voor u mogelijk is om vragen in te dienen naar aanleiding van de stukken en te stemmen. De vergadering is alleen toegankelijk voor leden. We hopen op uw deelname.

Provinciale afdeling Overijssel

21 maart 2020 deze bijeenkomst is afgelast Lotgenotencontact: Gezellig samenzijn en praten bij een brunchbuffet
plaats: Tante Sien, gebouw van Sien's Pannekook'n, Denekamperweg 210 te Vasse
aanvang: 12.00 uur
aanmelden: voor 14 maart
Eigen bijdrage: € 8,00 per lid en u kunt 1 introducé meenemen die ook € 8,00 betaalt. Meerdere introducees betalen € 25,00 p.p. Uw eigen bijdrage kunt u overmaken op NL17RABO032718763 t.n.v. Patiëntenvereniging CRPS te Vriezenveen o.v.v. Tante Sien 2020.

Provinciale afdeling Noord-Holland

22 april en 24 juni, deze inloopochtenden zijn afgelast. 23 september en 25 november 2020
Inloopochtend VU Medisch Centrum, te Amsterdam
Beemsterzaal in gebouw van de polikliniek (tegenover ziekenhuis)
aanvang: 10.30 - 12.30
aanmelden niet nodig

Provinciale afdeling Zuid-Holland

4 juli 2020 Deze bijeenkomst is afgelast
Lotgenotencontact: Gezellig samen zijn met brunch en na de brunch kunt u Avifauna bezoeken
plaats: Van der Valk, Hoorn 65, Alphen a/d Rijn
aanvang: 11.30 uur
aanmelden: voor 19 juni
Eigen bijdrage: leden en 1 introducé € 15,00 p.p. en meerdere introducees € 32,50 p.p.. Bedrag overmaken naar NL 78 RABOBank 0323561357 t.n.v. CRPS Patientenvereniging Nieuw-Lekkerland.

Limburg

De inloopochtenden zijn komen te vervallen in de DC Klinieken Roermond. Wel kunt u een gesprek hebben met een ervaringsdeskundige. U kunt het algemene nummer van de DC Klinieken bellen 088 0100 900 (op werkdagen tussen 8.30 -16.30 uur). U wordt dan doorverbonden naar de DC Klinieken Roermond waar uw aanvraag wordt behandeld en een afspraak met de ervaringsdeskundige wordt geregeld. Adres: DC Klinieken, Zwartbroekpoort 3, 6041 LS Roermond.

Provinciale afdeling Noord-Brabant

De bijeenkomsten in juni en juli zijn afgelast.
26 maart 2020
Themabijeenkomst: Lezing door drs. Sandra Veenstra over "CRPS, fantoompijn: adviezen uit de neurowetenschap voor praktische toepassing thuis".
plaats: Boerke Mutsaers, Vijverlaan 2 te Tilburg (pakt de navigatie niet Vijverlaan navigeer dan naar Meerkoldreef)
aanvang: 20.00 uur
aanmelden: tot 23 maart

19 november 2020
Lotgenotencontact en inloopochtend: Vrijwilligers van de vereniging zijn aanwezig voor vragen over CRPS en een luisterend oor.
Plaats: De Boerderij, Leeuwstraat 2 Breugel
aanvang: 10.00 uur-12.00 uur
aanmelden: niet nodig

De bijeenkomst op 13 juni en de inloopochtend 18 juni zijn afgelast. 13 juni 2020
Lotgenotencontact: Een gezellige lunch bij Jacobshof
plaats: Boerderijterras Jacobshof, Middendreef 2 te Boxtel
aanvang: 12.00 uur
aanmelden: niet bekend

20 februari, 18 juni en 15 oktober 2020
Inloopochtenden in het Sint Anna Ziekenhuis te Geldrop
aanvang: 10.00 tot 12.00
aanmelden: niet nodig

landelijke bijeenkomst 2015    Vrijwilligers worden in het zonnetje gezet.
Tekst grootte aanpassen